bra skit

sköööööön helg.
Igårkväll var swallex, mr big, holta och robinio här och kikade på den bästa sommaren. Jag lockade hit dem med lite kardemummakaka även fast jag egentligen vet om kom självmant. Det var himla trevligt.
Idag åkte samma gäng till klanghallen för att kika B-Flow mot J18elit. Kan ju säga GRATTIS BRUNFLO.

Sen har Sandra hotat med att hon kommer dänga mig om ett par veckor eftersom hon ska börja träna 3ggr/vecka nu. Grattis att du tagit steget gumman, men tror inte det!

DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

ammen KÄFTEN. du fårstår nog inte riktigt hur jävla tight jag kommer blir. det är helt sickt. plus att jag ska även börja med friidrott och kommer ta dig i alla grenar, MINST!

2009-08-30 @ 21:27:31

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0