kort sammanfattning

skönt, nu är jobbandet över. Men ska jag vara ärlig så har jag gillat det, skönt kroppsarbete.
Imorse fick vår autistiske marie utbrott på mig för att jag sa att hon inte fick fodra hästarna med mögligt hö. Kan ju säga att jag fick tinnitus och ett nytt smeknamn på köpet(inte allför svårt att räkna ut vad det var). Hon gick och kastade onda ögat på mig halva dan innan hon helt plötsligt blev glad igen. tur det.
Igår var jag ut på avalon för att han skulle få springa av sig lite. Tror aldrig den hästen varit så glad, han blev alldelse svettig av att bara se på ängen, hoppade upp och ner och brallade som en idiot. Galopperade på stället, galopperade i sidled innan han fick fart under fötterna och rusade alldeles för fort över ängen, lilla galopppållen min.

Igår var jag med gamla ås-gänget för en liten återträff, äntligen säger jag. Innan dess var jag och fikade med mackan och lillmysen, lika dryga och glada som alltid!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0