now, we are talking

Tydligen har jag fått en ny tränare också...

wзstman säger (21:12):

skit i tränaren

wзstman säger (21:12):

jag är din nye tränare

jönsson - säger (21:13):

oj jävlar. får jag fråga vad min träning blir då?

jönsson - säger (21:13):

BÄNK BÄNK BÄNK

wзstman säger (21:14):

nej jag lägger upp ditt schema såhär:

wзstman säger (21:16):

måndag: Bröst/Triceps

tisdag: axlar/rygg/biceps

onsdag: Ben/extra mycket mage

torsdag: Bröst/triceps

Fredag: axlar/rygg/biceps/öl

Lördag: Bakis/Tv-tittande

Söndag: Intensiv löpning 10min


DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: riö-tränare

Borde anställa denna w3stman, han har mycket att komma med inom friidrotten i Östersund låter det som..

2009-08-28 @ 16:02:30

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0