toppen, så jävla många tummar upp

Den här eftermiddagen var bästa på länge. Eftersom jag är sjuk så jag inte kan träna så blev det till att traska ner till byskogen efter jobbet och hänga fett. Tiden spenderades i/på sandras soffa/golv framför KENNY BEGINS. Fulare film har nog aldrig gjorts. Men trötta som vi alla var så var den så jävulskt rolig. Kenny Starfighter är ju så irritersam så man bara vill slå ner honom.

Mamma tror jag har feber men jag tror mest att jag är så irriterad på mitt utgångsläge att jag blir överhettad. Mamma vägrar tro på att jag blir frisk till i helgen så att jag kan tävla. Jag tror jag blir det. Dessutom vill dom få med mig till Öland redan på torsdag fast det var bestämt att jag ska åka ner på söndagkväll EFTER jag tävlat.


DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0