POUR SOME SUGAR ON ME

Hemma igen efter en helkväll med familjen. Först spöade jag mina två systrar i bowling efter x antal strikes sen blev det en mysig middag på lilla siam där jag lyckades äta en hel måltid med pinnar, skam den som ger sig.
Efter det gick vi på bio. Bright star. Pappa gick efter en timme, vi andra satt och halvsov och insåg att vi aldrig ska gå och se en film om en poet. hmpf!

Sitter nu i min nyårsklänning. Ska nog banta lite till imorgon om jag ska kunna äta någon god middag hos Sofie. Det blir trerätters. Om vi nu lyckas ta oss till efterrätten återstår att se. Tjejerna lär ju ligga under bordet eller stå på det innan vi ens kommit igenom halva varmrätten.
Brukar bli så, tro mig...jag vet!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0