brand new

ååh, huset är ett bombnedslag. Totalrenovering pågår. Tror det är ett rum på nedervåningen som ska stå orört, resten ska göras om. Sen blir det övervåningen också. FINALLY.
Fick ett erbjudande om att ta storasysters rum på nedervåningen, men alltsåååå. Att bo själv nere, mörkt, läskigt. Är det min grej? Samtidigt känner jag att det är dags för mig att komma över min mörkerrädsla (kommer aldrig ske) såattee, kanske ska prova. Skönt att få ett rum som är mer än dubbelt så stort som det jag har nu.

GODNATT. Grattis farmor på födelsedagen!

sen har jag varit oerhört effektiv och pluggat matte idag också. Välbehövligt, känner mig lite smartare än vanligt.



ljunkan, din jävel

DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: en helt okänd person

men med en viss man vid din sida, du vet vem, kommer du känna dig trygg..

2009-02-22 @ 18:01:30
Postat av: Anonym

DET E INTE VÄRT ATT SOVA SJÄLV NERE!!!! tok

2009-02-23 @ 00:47:54

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0