Helgen

Jag blev utsedd till man idag. Vi var på badhuset på idrotten. Det finns då ett ställe där man kan simma ut i kylan. Ute var det då ca 15 grader. Hårda grabbar som jag då har i klassen skulle visa vart skåpet skulle stå och sprang och rullade sig i snön. Efter mycket om och men tog även jag steget. La mig, i bikini och rullade något varv.  ÅH SATAN, kall-kallare-kallast. Sen blev jag man, ganska koolt.

Idag har jag varit så jävulskt trött. Helgen tog mycket energi. Fredagkvällen var cosy, för att inte tala om lördagskvällen. Då var jag ute på stocketitt med 70 andra festsugna personer, både yngre och mycket äldre. Familjen Röden hade 138-års kalas. Elin fyller 18, Simon fyller 20 och Kerstin och Peter fyller bägge 50 detta år. Efter en god tre-rätters middag (fyfan vad jag åt) så bjöds det upp till dans. Tror vi alla stod på dansgolvet, gamla som unga och körde isborren och diverse moves. Runt 2-snåret drog vi ungdomar vidare mot stan, till Linnea närmare bestämt. Där dunkade vi musik och spelade kort. Klockan 04.45 kom min far och hämtade mig. Haha och dum som jag är skulle jag springa ut till bilen, med klackskor på fötterna....weeeheeeey sa det så låg jag på backen efter att ha dragit en fet vurpa. Tur att ingen är vaken vid den tiden och kunde beskåda mig...hähä! Klockan 5 somnade jag och vaknade upp "utvilad" 6 timmar senare.

so long, imorgon är det engelskaprov och äckel-kemi. HEJ



DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: åskaaarr

uppgraderad;)

2009-02-03 @ 23:03:46
Postat av: eeee

puss på er!

ni gjorde min lördag bäst

2009-02-03 @ 23:12:51
URL: http://elinengla.blogg.se/

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0