I know your my love

Trodde seriöst jag skulle bryta benet idag på stavhoppsträningen idag. Inte för att det gick dåligt utan för att dagen inte har fört tur med sig.
Började med att jag kom till skåpet imorse och någon hade bytt kod till mitt lås, ALLTSÅ VAD FAN!!??? Sen funkade inte internet till en början när vi hade tretimmarslektion i Virtuell Design och sist men inte minst rasar det snö från taket över mig när jag ska gå från matan, mmm TOPPEN!
Men iaf, mitt lås!! Jag hade inte varit där och grejat så jag blev så jäkla paff, och mitt lås är inte det minsta heller. 4 st siffror som ska hamna rätt för att man ska kunna öppna det, bara typ 10000 olika kombinationer! Jag blev irriterad, riktigt irriterad. Skrek lite gjorde jag också. Stod och drog i låset och vred på alla siffror. Till slut drämde jag till låset rakt in i skåpet och gick därifrån. Då kommer Swallow och säger "Men ska jag visa hur man gör?". Och det räckte med att han flyttade några siffror och drog så öppnades det. Tror han blev minst lika förvånad som jag över att det funkade. Men happyface-jag trots allt.


DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: mr big

räddaren i nöden, en riktig man

2009-02-26 @ 22:35:42

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0