looking for gold

Åh, gillar att vara ledig. Tror det är min grej. Sjukt mycket min grej.
Trodde jag skulle få en skön sovmorgon efter att ha suttit och blivit mobbad av teknikjävlarna Marcus & Dea halva natten...sovmorgon? In my ass. Klockan 7 så var snickarna som ska renovera vårt hus här. Riktigt najs att vakna till hammarslag och krossat kakel. Fyfan, spelar ingen roll om man har sovmorgon framöver, bara att finna sig i att vakna kl 7.

Ikväll har jag, min lillasyster och storasyster haft en liten myskväll. Vi lagade god middag, hyrde en halvbra film och käkade morotskaka som lillsyrran bakat på sin prao. Kunde inte ha blivit mycket bättre.
nu ska jag ta och dejta john blund, rätt välbehövligt.
godnatt

förresten, HÖR OCH HÄPNA! SANDRA HAR TRÄNAT ETT DUBBELPASS idag.....alltsåååå vaaa! hon är typ sjuk, något är sjukt fel.

DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: sand.

HÄÄHÄÄÄHÄHÄHÄÄHÄH



pretty stolt alltsååå

2009-02-04 @ 22:29:52

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0