sämst-

dåligdåligdålig. Tror fan det står i pannan snart.
Att tävla idag var ju minder trevligt. Märktes ju att häckträningen gett lite resultat men INTE OKEJ.
Jag strök mig i längdhoppet efter några hopp, var ingen mening att hoppa mer. Blev kortare och kortare. Och längre och längre ifrån plankträff. Sen 60m är väl det enda jag kan vara hyfsat nöjd med idag. Lite jobbigt är det dock att tävla i klssen kvinnor och tvingas springa mot "sverigeeliten" som min tränare så fint uttyckte det.
Är helt slutkörd. Spelar ingen roll om jag vilar, spelar ingen roll om  jag tränar. Känns som om allt går utför iallafall. Förhoppningsvis är det bara en svacka som jag någon gång ska försöka kravla mig ur, när vet jag inte, hur vet jag inte heller. En sak tror jag, det kommer ta tid.

Sedan var jag på innebandy med Elin&Carina. Längesen jag såg innebandy, ett kärt återseende. Dock en förlust för IBC. Förlust blev det för ÖHC mot piteå idag också, det var ju mindre kul. Fast det blev en vinst ändå mot piteå, men det fick de yngre ÖHC'arna stå för. J-18 vann, nääääjs.

Ikväll är det hemmamys med syskon och mami&papi som står på schemat. Ska kila ner och äta efterrätt och titta på en film.

på återseende, hej!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0