tyngden på dalskidan

Så var årets friluftsdag avklarad. Åkt hejdundrande med skidor i Bydalen.
Benen känner sig en aning mörbultade med en träningsvärk sen träningen igår och all åkning idag, men så sjukt värt. Jag, Joel och Pontus har åkt hit och dit i hela bydalen men jag tror att jag blev ifrånåkt mest hela tiden, seriöst, spelade ingen roll om jag startade långt före och körde störtlopp hela vägen. Såklaaart susade dom förbi 5 sekunder senare, kom inte först ner en enda gång. NOLL GLID, ÅÅÅH!
Tappade staven i liften en gång också, kände hur paniken kom krypande fort som fan. Som tur var det ju en skidlärare strax bakom som kirrade det till mig.
Hade lite dåligt samvete som dissade Jozo och Matli, men jag kände inte riktigt för att fika i 4½ timme och åka skidor en timme, när man väl stod i backen ville man inte riktigt därifrån. hähähääh!

NU är det så sjukt mycket godnatt. styrketräning kl 8 img. TOPPEN
sleep tight. 

-sandra gillar basshunter-

DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: sand.

I don't wanna feel the way that I do

I just wanna be right here with you

I don't wanna see, see us apart

I just wanna tell you straight from my heart

I miss you





HUR GÅR DET ATT INTE ÄLSKA<3

2009-02-18 @ 16:30:36
Postat av: matli

fika ÄR NÄJS

2009-02-21 @ 15:02:48
URL: http://takeonme.blogg.se/

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0