helghelghelg, ååh texten

Kan ju inte säga att jag är särskilt duktig på att skriva på helgerna. Får väl bli någon slags skärpning på det.
Skön och lugn helg var det som bjöds. Fredagen spenderades i klanghallen och sedan en tripp till byskogen till ett par trötta tjejer.
På lördageftermiddag åkte jag till Odensala och 18-årsfika hos Swallex som fyllde år i fredags, stor pojke nu....not! Iallafall så var det äckligt mycket fika där, och jag hade då inte ätit ordentlig frukost eftersom jag kunde smälla i mig av ungefär allt. NÖJD! Hade otroligt trevligt sällskap också, 8 små snorungar till BFOare, jag stortrivdes såklart.
Nu kommer jag till det som jag är mest stolt över med denna helg. Jag såg mirrors, så jävla nöjd. Rädd var jag, skrek  gjorde jag också, men jag såg hela filmen. Lidgren satt endast och skrattade åt mig och var machoman himself, ovanligt kände jag, eller så inte. Sen gick jag och hälsade på lillgusa en stund och diskuterade, han var ju tröttare än tröttast så jag lämnade honom till john blund efter ett tag och traskade vidare till Frida och spelade spel. Händelserik kväll som tog slut i någorlunda okej tid.
Igår var såååå skön dag. Jag och ingrid hade granne-powerhäng. Vi bakade gokakan och hade mission impossible-maraton halva dagen, söndag<3


Idag har jag bråkat med photoshop på skolan och åkt skridskor, kändes inte som om killarna brydde sig om att jag är tjej alltså, mörbultad. 


DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0