weekendsnack

okejokejokeeeeeeeeej....jag har varit väldigt off the record på det här med att skriva på sistone. Ingen tid, ingen ork, inga inlägg.

Fredag:  Då var det älgens som väntade. Har haft roligare kvällar men det var helt okej. Myste lite hemma hos Sofie i hoodensala med los brudos innan vi åkte till emil ederwall för att hänga lite i gäng innan vi for till bringåsen. Mätli var happyface och sandra satt i ett badkar och grät, det komemr hon förmodligen inte ihåg...men det gör jag..hähä! Trist i bringåsen, kul att träffa folk osvosv. Dålig musik, dålig garderob, halt golv...men annars så.
Lördag: Lite småtrött sådär men dagen var bra. Var på revyn tsm med Lino och lillsyrran. Jag skrattade, och skrattade lite mer. KUL JU! Familjemiddag sen på Lilla Siam innan jag blev tvingad att följa med på diiiiscooo*bowling tsm med los friidrottsbarn + Jon. Jag fick däng, dålig tjej. Men gjorde typ 5 strikes, rekord ju. Aldrig varit så nöjd.
Söndag: kemi+kemi+kemi+kemi gånger 1000. starkt hat. För att få ha lite kul denna söndag åkte jag till ishallen och såg ÖHC-asplöven. Vinst, bra! Kul med teknikare till sällskap. hähä!

min helg det.
Igår hade vi skridskor på idrotten, lätt roligaste lektionen hittills. Åkte runt med ett smajl hela lektionen. Sjukt kul ju, så himla dålig är jag faktiskt inte bara lite ringrostig..hähä!


* sandra, disco var till dig din lilla sjukling.

DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: sand.

ammennnnn duuuuuuu.



wooooooooooooooord



hHAHAHA badkar vare alltså

2009-02-10 @ 18:02:04

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0