HELGEN

Åh men tjena. Kände att det kanske var dags för ett blogginlägg. hähä!

Helgen har varit intensiv. Jag och Lina var på marite i fredas, jag hade såhääääääääääääär roligt. Lina vet jag inte, hon hittade en 30-årig gymägare, jag lämnade henne där.
I lördags var jag på konfirmation precis hela dagen, kul att komma ut till norderön och bli lite nostalgisk. Senare på kvällen åkte jag och ingrid bil. Vi blev förföljda i kanske en halvtimme, ingrid hade panik, jag skrattade.
Igår var det FAMILJEDAG.  Vi var ut till byhuset på rödön och fikade samtidigt som vi kikade på konst, vi gick sedan på bio för att efter det avsluta med middag på AsiaWook. Bra dag, nöjd tjej.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0