ont, ondare, ondast

ÅH FYFAN! TRÄNINGSVERK X 1000
Man kan inte annat än älska det, dubbelpass imorgon då.

Att gå normalt har inte varit min starka sida idag. Och sen upp- och nerför trappor har ju skitit sig totalt. Låren, jag säger bara låren....d.ö.d.a.
Eftersom min stavhoppstränare inte dök upp idag så stod det 300metersintervaller på schemat. OKEJ!!!??? Har inte sprungit längre än 150m tills i tisdags. Men kul var det, helt sjukt.
300m, vila 1 min, 100m, vila 5 min, 300m, vila 1 min....osv! Så mycket hatkärlek det bara kan bli.

Vi hade föreläsning om skogsindustrin idag också, rätt intressant. Kan inte påstå att det var kul men man fick lite "Oj, är det så det funkar"-känsla.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0