söndag 1 mars.

Igår var jag på bio med fyra BFOare. Vi såg Valkyria, helt okej film, en typisk "visa-i-skolan-när-man-jobbar-om-andra-världskriget-film". Vet inte om jag är ett fan av Tom Cruise alltså, inte bestämt mig ännu.

Dagen började med vasaloppstittande, jag hejade på Ahrlin men det gick ju verkligen inte vägen. Sen har jag suttit i ishallen mest hela dagen. Först stod jag ute och kikade på Joel när han fick däng av småknattarna på uterinken. Kul att se småttingarna alltså, full fart framåt och så ska dom dribbla och passa och skjuta och finta lite och finta lite till osv.
Undra om jag ska vara hemma ikväll eller om jag ska tvinga mor&far att skjutsa mig, känns som att det bör bli en tidig kväll för imorgon är det stallet kl 10. Lektion för Ingela med bästa Avalon.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0