heeeeeeeeelt okej

skönskön helg har det bjudits på. I fredags laddade jag, Lina, Matilda och Sandi för myskväll hos matilda i BRUNFLO (word). Vi började kvällen med ett supermeal på sibylla för att sedan följa upp med kiwi, popcorn och ben&jerrys (som jag förvövrigt råkade glömma på ica när vi handlade så jag och sandra fick springa tillbaka 10 min innan stängningsdags och tigga tillbaka den). Vi lyckades överleva äckelfilmen REC som handlade om zombies och jag lyckades faktiskt somna så fort jag la huvudet på kudden, hade dock minimal sovyta då sandra tar upp hela sängen och sparkar alla som försöker komma nära.
Igår blev det till att springa till bussen i brunflo för att hinna hem och packa skridskorna för att sen bege sig in till stan igen och möta upp med Joel. Det blev 12km skridskor på medvinden i finvädret. Bra lördagsnöje bland alla småbarnsfamiljer..
Sen åkte jag hem och kikade på Timrå-HV. Fyfaaaaaaaan, vilken sur förlust för timrå, inte okej.

NU SKA JAG GÅ UT MED LILL-INGRID I SOLEN. Vi ska steeeeeeka.

DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: sand

du är fan inte okej som glömmer våran glass. jävla idiot

2009-03-15 @ 21:38:01

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0