hey miss murder, can I make beauty stay?

Jag som skulle upp 7.30 idag åkte hem från byskogen i tid igår för att få sova lite. Trodde jag iallafall men klockan 2 ringer IsakFrånKlukCity och väcker mig. Han skulle bara berätta att han skulle gå hem från vart han nu varit, det var TVÅ mil. Tydligen så gjorde han det också för 06.45 fick jag ett sms om att han tagit sig hem, bra jobb!

Ååh men nuuu är man schleten. Suttit i solen mellan 8.30-16.30, Förhoppningsvis kan även bleka jag få lite smygfärg, vilket verkar vara ytterst omöjligt. Det har varit Dressagetävlingar på ås idag, duktiga vänner, duktiga heztar. 
Nu ska jag fan sova lite innan jag ska hoppa upp på cykeln och trampa iväg till lugnvik. HURTIGT BRITTIZ

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0