usch

åh vad jag hatar alla jävla datorer.
Idag när jag var helt klar med min produktannons och hade justerat allt så funkade det ju såklart inte att spara. Var tvungen att göra om allting och läraren fick springa och leta USB-minne åt mig. Min användare på skolan har inte funkat på hela året, har inte kunnat spara ett enda dokument utan krångel, aldrig. Och nu kommer man hem till en dator som låser sig precis hela tiden också...kul!

Förresten gick idrottsprovet galant och sandra är sur på mig för hon ansåg att jag hellre skulle åkt buss med henne istället för att få skjuts av pappa. Mysig du är sandi....

DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: stekarn

jAILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELKAELÖjmlöaalöÖöÖ!!!!!!!



IDIOT

2009-05-11 @ 17:38:04

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0