sisådärja

Jag har varit dålig på uppdatering känner jag. Men framför datorn är det sista stället jag har befunnit mig på de senaste dagarna. Jag har sysselsatt mig med allt och ingenting under den här långhelgen.

Torsdag: Efter middagen hos Frida begav jag mig till Lidgren och Gusse där det var lite småpartaj och raketskjutande. Jag har aldrig sett Boberg så nöjd som när han tände på sina smällare, ögonen lyste som ett barn på julafton. Efter det skulle tydligen herrskapet på krogen och då tänkte jag att det var kört men inte då. In på g3 kom jag och där var det dans, dans och mer dans. Sjukt kul hade jag, träffade även los bögos de Odensala också. Sen satt jag på subway halva natten med Hanses som enbart retade mig tror jag.
Klockan 4 gick jag ut med grannens vovve och sedan somnade jag gött. Jag gillade min Valborg.
Fredag: Kratta löv, kratta löv, kratta löv OCH kratta löv. Medan tjejerna satt i badhusparken och stekte gjorde jag rätt för mig och det slutade med ett par brända axlar.
Lördag: Var och gymmade halva dagen med tre retsamma pojkar och på kvällen laddade jag och flickorna upp med mat och dansband. Sedan kom BFO-taxi och körde oss till dansgalan i nälden. De andra tjejerna hade tydligen jättetrist, jag hade precis tvärtom. Askul! Styrdans+Brittiz.
Söndag: Sofie, Sandra och Jozo kom till stallet för att få en rid- och teorilektion av mig. Kanske bland det roligaste jag sett. Sofies hästtakter satt kvar från yngre dar medan jag aldrig har garvat så mycket som åt Jozo och Sandra. Sandra försökte skylla på hästen och Jozo var höjdrädd. Men det är lite lätt det där och det tåls att göras om.

MER UPPDATERING ÅT FOLKET, wooohooooo

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0