weekend

Här var man inte överaktiv inte. Men jag har haft en skönt helg och det har varit fullt upp så någon dator kändes inte så viktig.
I fredags blev det ett sent genrep inför gårdagens show innan det bar av till Odensala och Bagges hus. Där var det en mysig förfest med trevligt folk. Sedan fick Millner agera chaufför och köra oss till Marite. Det där med att jag skulle ha en lugn kväll och försöka ta mig hem hyfsat tidigt ändrades ganska fort till fullt ös medvetslös, men jag klagar inte.
Igår var det att infinna sig på ridskolan tidigt för att showa för den förväntansfulla och otroligt folkrika publiken(?). Bra gick det iallafall och vi förstod ganska fort att rock och häst går hand i hand.

På kvällen blev jag bjuden på bowling och jag vände riktigt snyggt från underläge till att vinna hela matchen med hjälp av mina strikes, riktigt kul var det. Sedan var det meningen att jag skulle åka hem men det här med bussförbindelse och Ås är inte det bästa. Så jag vandrade upp till Böla och Lunkan och spelade NHL, svullade och såg film innan Ingrid äntligen skulle åka hem så jag kunde hänga på.

dagen idag stavas P-L-U-G-G och sen har jag en nybliven femtonårig lillasyster. Nu kommer Westman snart och jag ska göda honom med lite nybakad tårta.

hähä, HÖÖÖÖÖÖÖRRRSSSS

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0