be mine

Åt den godaste tacosen på länge igår och på det en ännu godare tårta, MMmmm, ibland gillar jag mat!

Blev fast i stallet i ett par timmar idag, en lite ridtur, lite sanering och massa skotta spån. Får ta det som ett träningspass som jennifer tjatade om hela tiden.

Nu var tanken att jag skulle sitta vid datorn i fem minuter, det blev snarare femtio. Ska göra mig lite fika och sätta igång första säsongen av familjen Macahan som jag lånat av Frida. Nu jäklar ska vi tillbaka till 90-talet då jag som en liten flicksnärta älskade den serien. KALAS


DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: Niclasiqra

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2012-01-13 @ 09:53:15
URL: http://niclasiqra.blog-howto.com

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0