fiskar, middag och granne-power

Klar med det jag skulle göra idag och dags att krypa ner i sängen strax för imorgon bär det av till sundsvall. Tapeten är så gott som bestämd och nu ska vi bara matcha med lite finfina grejer.

Glömde även bort att säga att jag hade en trevlig sammankonst här hemma igår tillsammans med emma och felix. Jag vågade se hela shutter island, jag vågade sova på nedervåningen, jag vågade sova själv....jag vågade inte sova med släckt lampa. Ett steg i taget.

Har ett trevligt samtal med linda på msn nu. Evigheter sedan man hörde ifrån henne, den lilla stockholmsjäntan. Hon berättar att hon ska döpa sina guldfiskar efter mig. Britta, Linnea och Jönsson. Kan det bli bättre, fan va fint!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0