GOD MORGON SVERIGE

När man har vaknat av sig själv klockan 7 flera dagar i rad börjar man undra vad problemet är. Halva jag skriker efter en sovmorgon, andra halvan är nöjd över att få vara uppe med tuppen och kunna uträtta massa saker. Och andra sidan har jag aldrig kunnat tagit en sovmorgon utan att kliva upp och känna ångest över att halva dagen är bortblåst. Det är så jag är, gillar inte att sova för det är så trist, skönt visserligen men tråkigt.
Johan däremot, han tycker inte riktigt om när jag vaknar klockan 9 en lördagmorgon och lyckas väcka honom. I'm sorry...not.

Det jag skulle komma till var att jag faktiskt varit uppe hela morgonen och jobbat med pappa ute i verkstaden så nu är jag frusen rakt igenom och längtar efter mina nybakade bullar. Sa aldrig igår att jag såklart lyckades bränna min otroligt mustiga biceps på en plåt jag nyligen tagit ur ugnen igår. Ser dock ganska hardcore ut!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0