näring tack

Nu sitter jag och försöker knåpa ihop ett inlägg med armarna i onaturlig vinkel och sittandes på sniskan. Gud vad jag längtar efter att  få slippa leva i ett renoveringsprojekt. Just nu har jag skrivbord, en säng, bord, en tv och stolar tryckandes i ryggen. Nedervåningen är snart klart, förhoppningsvis innan jul.

Jag tror att parasiten börjar fly från min kropp nu. Lite illamående och hugg i magen bitvis men tror det går över ju fortare man börjar få i sig mat. Har ju varit lite klent med ätandet de senaste dagarna. Två stutar och en clementein har gått ner idag. MEN NU SKA VI JU ÄTA KINAMAT TILL MIDDAG så kanske, KAAANSKE jag lyckas få ner lite mer. Det är det värsta, man vill äta men det går inte för då kommer det gärna ut igen...too much information!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0