parasit-djävul

Så har även jag insjuknat av parasitern. Kände att det var på gång, att jag inte skulle klara mig undan trots att vattnet i Ås är bra. Måste väl ha varit det lilla vattnen jag fick i mig förra veckan när jag jobbade och var hos johan. Typiskt. Värsta är ju när det börjar hugga i magen. Känns som någon drar ut tarmarna, klipper små hål i dem, hoppar hopprep med dem och sedan stoppar tillbaka dem.
Sen blir ju jag sjuk av precis allting nu, har inte varit helt kry sen i somras. Är ju fortfarande svullen i näsan och har något vingel i halsen. Dåligt immunförsvar? Ska nog ändra min kost så jag helt säkert får i mig alla ämnen jag behöver.

Vill inte vara sängliggande i helgen. Hade ju tänkt gå på julmarknaden! Hoppas jag mår tillräckligt bra imorgon eller på söndag.


DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0