sån jävla tråkig vardag

En huvudvärk har kommit smygande, får ta och sova bort den tror jag. Hela dagen har jag känt mig kalaspigg, måste ha att göra med min lilla promenad imorse. Att röra sig på morgonen får en verkligen att komma igång, jag lovar Sandra. Imorgon ska jag börja dagen med att springa mina första intervaller sen i typ april-maj. Kliar i benen. Blir bara ett par 300meters lopp och lite styrka på det men ändååå, i rätt riktning.

Sen väntar jobb imorgon igen, 14.00-21.30. Trodde jag inte skulle få jobba något kommande veckor eftersom jag inte stod på schemat men har både ett och två pass innan jul.

Gå in på Bullpuppans blogg och gör hennes musiktävling rååå, hon har inte fått några svarsalternativ ännu så kanske blir det du som vinner den där bananaskidsen. TÄNK VAA!

DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: brunstig hona

jag vet att du själv vill ha den... eller du kanske känner att det är för enkelt för fröken jönsson vaa

2010-12-15 @ 13:06:53
URL: http://frjohansson.blogg.se/

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0