helg

Igår gick det ju inte alls att ta sig in här på bloggen så det fick bli nu istället.
I lördags var jag på hästhäng hos Elin innan det blev en bkixtvisit i ås där jag träffade en massa gamla ÅSare, jag säger då det. Sen tog jag méd mig Johan, Simon & Matilda hem hit där det blev film. Moget nog såg vi dum & dummare, alla var trötta så den var lite roligare än vanligt....tills alla förutom jag somnade.

Igår var jag kranskulla instead of Anna-Karin Olofsson på ett skidlopp, jag fick panik då skidåkaren kom emot mig i riktigt hög hastighet så jag nöjde mig med att lägga på kransen när han åkte över mållinjen.
Sen bjöd pappa mig, mamma och Johan på lunch på Ytterågrillen....riktigt gott, nej!

DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Oj va manga namn? Man blir litt forvirrad.

2010-02-22 @ 07:51:40
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0