teknikprogrammet

Jag gillar lärarna här på teknik. Satt nyss och hade en skön zonline-konversation med han som klagade på att alla hela tiden använda 80-talsrosa när de skrev mail.

Ikväll ska jag och papi se ÖHC-Frölunda, det ska bli trevligt. Att det var så här enkelt att få med pappa på hockey alltså, han satt och pratade om när han var och såg Larionov lira osv. Där ser man!

DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: Camilla

hej jätte fin blogg :)

ville bara meddela att om du älskar Cocoo.se så ska du veta att jag samarbetar med henne och det betyder om du följer min blogg får du 15% rabatt i hennes butik.

Mejla mig fär mer info :)

Kram cailla♥

2010-02-18 @ 10:11:14
URL: http://miiva.blogg.se/

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0