snopet!

Filmen sög. Får nog en 2a av 10. Nååågra roliga saker men de kunde man nog räkna på en hand.
Sen åkte jag till grannen där grannarna var och såg film. Den filmen sög också trots att det var med johnny depp, heath ledger, colin farrell! Så jag åkte hem, såg några EPA-bönder som svängde in på vår gård óch sladdade undan allt grus. Var nära jag klev ur bilen och skulle läxa upp dem men nöjde mig med att blinka med billjuset och ge dem fingret.

Sitter och konverserar med Alex nu, vi ska äta kinamat på onsdag och han verkar vara extremt sugen. Sagt det kanske 2-3 gånger nu inom loppet av två minuter.

Citerat: "jag ska äta allt, sen bajsa där, sen äta mer, sen spy och äta mer, sen kissa och dricka mer osv...mmm. Ska inte äta något kvällen innan eller på morgonen"


DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0