things matters

Trodde jag skulle vakna tidigare idag men icke, fortfarande rätt utpumpad sen förra veckan tydligen. Trots att jag kan titulera mig som arbetslös så har jag en del saker att göra idag, okej kanske inga "nu-tjänar-jag-pengar"-aktiviteter men ändå, jag håller mig sysselsatt. Springa och gymma, åka till polisen, åka en sväng till PC och en långfika med ås-tjejerna. Sen ska jag änltigen en tur till stallet också och det var banne mig längesen, dessvärre.

Men tror jag ska skaffa mig ett jobb nu, kanske också ska jobba bort tiden, tjäna lite pengar och känna mig lite duktig. Tills igår kände jag att jag ville jobba här i stan, men nu vet jag inte längre, spelar kanske ingen roll!? Är ju välkommen till västerås iallafall, wow, alltid något.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0