Dagen som gick

Igår kom Ingrid, Felix och Felix engelsman James hit. Det blev ju inte sådär jättemycket engelska snackat men lite. Är det något jag gillar så är det att prata engelska, haha! Wierd jag vet.

Imorse drog vi igång med denna tunga grundperiod som ska vara i 6 veckor. Jag kollade på träningsprogammet och insåg att det här inte blir några problem att överleva....okej LITE trött kommer jag vara men desto roligare ska det bli och träna skiten ur en. Grisiga träningspass är lite utav favorit för mig.
Sedan blev jag bjuden på lunch av Bästman där runt 12, fortfarande mätt. Mamma blir väl tokig på mig om jag inte äter någon middag, men vi får la se.

Snart kommer Ingrid hit och vi ska ut och vandra i det fina vädret. Vädret bidrar verkligen till att jag får überbra humör och blir hyper!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0