High on life

Bidde inte mycket till skidåkning även fast vi åkte upp till Bydalen. Ingen förutom Karin var pepp på det så vi lämnade henne däruppe när vi åkte hem idag. Vet inte vad det var med oss andra, några åk brukar det ju bli av men hela gänget hade tappat peppen.
För tillfället är kroppen helt mörbultad då jag betalade 150 spänn för att följa med Johan på StepIn. Tror att mitt träningsprogram är tyngre än vad jag trodde då hela kroppen är som spaghetti nu, men ingen mening att klaga, klockan 11 imorgon är nästa pass.

Kvällen har spenderats med x antal avsnitt vänner och mastermind-wallander med mamma. Den wallander är nog den bästa men också den äckligaste av alla. Jag kommer nog aldrig kunna bo själv om jag ska fortsätta kolla på sånt. Jo jag vet, mogen tjej som blir rädd för wallander och beck men what to do, what to do!?

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0