glass i stora lass

Äntligen var dagen slut. Gick kanon att jobba, eftermiddagen gick bara liiiite segt. Dagens mest överraskande var när Nazmi och Imer kom in i fikarummet och frågade om jag var sugen på glass, själva höll de en stor strut i handen. Jag svarade ja, de sa åt mig att gå till frysen för där stod en stor bananlåda med smakprov till nya glassorter. LYCKLIG!

Sen blev det bodybalance med kusinen. Idag var jag trött i kroppen även fast jag vilade igår och sov cirkus 10 timmar. Knepigt det där. Nu har jag kikat runt på lite kurser i uppsala och i stan. Ska fortsätta i veckan, ska övertala Johan att flytta med mig bara om jag nu flyttar. Håll tummarna!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0