Min onsdag

Men skööönare pass ikväll. När Nathalie inte kunde komma till Ås slet jag med mig kusinen på bodypump. Kändes riktigt bra idag och tror jag kan lägga på lite vikt nästa gång. Skönt med en riktig genomkörare, fyfa-anm vad jag älskar att träna.
Imorgon är morgonschemat fullspäckat, släppa ut hästarna 6, träna 7, klippa mig 9 och sen tillbaka på ridskolan fram till 12. Sen kan jag äntligen få slappna av och packa inför Västerås. Tåget går 17.21 och jag är förväntansfull. Gillar att resa, sitta på tåg är mysigt. Bra bok, bra musik, lite gotta och våriga Sverige utanför fönstret. Nu kommer ju jag åka på kvällen och transporteras sista biten i buss men det funkar ju ändå. Keeeenon!

Nu ska jag smaska i mig jordgubbar med familjen. Lite kvällsfika sådär, jag byter ut vaniljglassen mot lite fil och müsli men känner hur det vattnas i munnen. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0