stallet

Var på ridskolan klockan 6 imorse. Var riktigt taggad, vädret såg ut att bli kanon, hästarna var snela och det var inte så kallt så behövde inte trassla med massa täcken. Fick otroligt stöd från Marie som kommer från MICA som hjälper till på ridskolan.

Britta: "Ja Marie, vad är jag ute efter säger du?"
Marie: "Tjejer!"
B: "Nä, men det är jag ju inte."
M: "Nehe, men din kille i Thailand är nog det. Ute och raggar tjejer där borta som han ska ta med hem."
B: "Det tror jag faktiskt inte."
M: "Nää, han kanske letar kompis bara."

Hon är rätt kul ändå. Sen fick jag åka och hämta chefen som har sin bil på lagning. Hittade rätt på första försöket, fick den största glassen hon kunde hitta som tack. Lätt värt! 

Nu ska jag tagga inför ett BodyBalancepass med min kusin.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0