TJEJMIDDAG HOS JUZU

Alla tidiga mornar i veckan börjar ta ut sin rätt. Och i helgen kommer det fortsätta. Lite schleeten måste jag säga. Men det har jag inte tid att reflektera över, snart är det dags för middag hos Jozo, sen är jag uppbokad på jobb hela helgen. Jag som trodde jag skulle vara ledig imorgon och titta på ponnydressyr, tji fick jag. Blir en helg full av jobb och ljuvliga pengar istället, jag klagar inte.

Nu är det bara 10 dagar till pojkarna kommer hem. Räknar ner lite, längtar gör jag också. Inge kul att sova själv längre, är så tomt på sidan. Jag funkar ju så att jag inte lägger mig i mitten och tar upp hela sängen när jag är själv utan jag kurar ihop mig på min kant.

Nu måste jag göra mig fin. HEJDÅ

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0