Trött, ge mig mat, Johan, Janne

Gaaaaaaash, kan huvudvärken bara släppa. Dunkdunkdunkdunk! Sedan klockan 8 imorse jag klev in på ICA så kände jag att jag ville hem. Dundertrött, gått som i en dvala hela dagen.

Nu ska jag laga lite middag till mig och lillasyster. Säkert kommer vi äta framför tvn, se någon baa film och sova tidigt. Jöbb imorgon igen, då ska jag förhoppningsvis vara lite piggare.


Juan och grabbarna är i Patong nu. Får en lägesrapport nu som känns väldigt stabil,

[17:58:47] Johan Westman: Ja men precis. Tycker de är trist när man ska behöva ha Janne 63 med
[17:59:00] Johan Westman: Sin thaihora precis bredvid..
[17:59:07] Johan Westman: För sånt finns de gott om här :S
[17:59:19] Britta: Jaaa, Janne ja! MYSI
[17:59:56] Johan Westman: Usch. Så många gamla gubbar här med typ 20-25 åriga thaitjejer.

FINEMANG GRABBAR! Hehehee

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0