Västerås och Thailandspojkar

Här var det livat.
Sedan jag skrev sist har jag haft några toppendagar. Västeråsbesöket var kanon. Jättekul att få träffa syrran och Henke. Fredagen spenderade jag ensam på stan och shoppade loss, sen gick jag och Anna på after work innan jag bjöd henne på middag. På lördagen tog vi alla tre en löprunda och sen åt vi lunch nere vi Mälaren. Sen åkte jag och Anna ut till deras nya IKEA, ett av Sveriges största. Det var invigning förra veckan och vi trodde att det samtidigt var invigning för de 150 andra butikerna som också skulle öppna men tji fick vi. 
Solen var framme hela helgen, så varmt så man dåsade till när man satt och solade på balkongen, lite färg fick bleka jag. Otroligt! Anna och jag var även ute och powewalkade äkta "Mickan-i-solsidan-style". Armarna svängde och vi gömde oss bakom solglasögon.
I söndagskväll tog jag tåget hem. Ett gå som dååånade fram, det gnisslade, krängde, tutade, tvärnitade. Jag inbillade mig inte när jag hörde att alla andra i kupen snurrade runt runt och inte kunde sova. Fäään!

Hann vara hemma någon timme innan det var dags att hämta hem Mr Brownie 1, 2, 3, 4 och 5. En annan blev lite sugen på att åka till värmen så att man också fick bli lite brun. Ett kärt återseende var det iallafall. Efter det blivit en massa häng och det känns skönt att ha pöjkarna tillbaka!

Nu ska jag duscha och stöka här hemma...I påsk blir det fullt hus när hela familjen är samlad. BÄST

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0