fredag=helg

Idag har varit en helknasig dag. Vaknade väldigt trött men ändå pigg? Trött i kroppen men pigg på att starta dagen. Det blev ett gympass, gick förskräckligt dåligt att köra biceps idag, tror mina armmuskler behöver lite jullov. Ben, rumpa och kondition ska däremot få sig en omgång imorgon. Iallafall, trött och dunderpigg om vartannat.
Kom hem från skolan och tog en promenad för att piggna till men så fort jag satte mig med skolarbete så slocknade energin, hehe. Märks att vi dunderpluggat i veckan, spenderat mer tid på eko än hemma.
Sedan en annan grej, kul att SJ ställt in mitt tåg men inte meddelat mig??
Dagens ros går därför till Marie Bagge som sett till så att jag får komma hem i jul. WEHÅÅ!

DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: marie

Tack lilla Du

Vad gör man inte för att få hem Dig till jul ?



***kram

2011-12-18 @ 18:42:46

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0