redovisning ut genom öronen

WOHOOO! Full pott även på tredje och sista grupparbetet inom redovisning. Nästan så man gråter en glädjetår för att vi är SÅÅÅ BRA. "Grattis till ett perfekt jobb!" stod det som kommentar från läraren. Så nu är det bara att hoppas att detta goda tänk följer mig till tentan imorgon så vi kan spika ett antal poäng även där, iallafall 8st så jag klarar delkursen. Huvudet är dunderöverfyllt nu så tror jag ska sussa så jag kanske orkar upp för lite "försnack-inför-tenta" imorgon på Ekonomikum.
Som syrran sa, sluta när du är på topp. Sagt och gjort. Godnatt!
PS, imorgon ska jag och Sara på zumba. Förhoppningsvis "fira-att-jag-klarade-tenten-zumba".

DINA VÄL VALDA ORD
Postat av: Anonym

Grattis ! Du e bäst !

2011-12-07 @ 07:59:29

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0