sista dagen, laddad

Stora hockeytrunken är packad, jag har dammsugit, städat toaletten, skurat och tvättat. Nu är jag redo att åka hem till min vinterstad.
Imorgon väntas sista passet på gymmet, jag har inget gymkort efter jul. SNYFTISCH! Ska hänga på låset och bara njuta av passet! Sen måste jag nog infinna mig på skolan för lite plugg. Vi är i princip klar med det värsta vilket är dunderskönt och det bästa av allt var idag när vår föreläsare kom med den goda nyheten att vi slipper föreläsningen imorgon. Han ansåg att han tagit upp allt relevant redan.
Nu börjar tröttheten komma smygande. Somnade 3 inatt och vaknade halv 7. Sov hos Anna och Henke och tydligen älskar snöröjarna att köra traktor mitt i nätterna i Västerås. Men trots det har jag varit sjukligt pigg och jätteglad idag. Men nu ska jag ladda inför imorgon...Vill ta vara på sista dagen i Uppsala för det här året. Hej då fina, underbara Uppsala. HEJ FINA, UNDERBARA ÖSTERSUND!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0