första dagen på veckan

Jag har dammsugit, dammtorkat, vädrat sängkläder, bytt lakan, putsat fönster, putsat spegel, skrivit ut bilder, bakat en kaka och sorterat tvätt. Det här nu på ca 2 timmar. Jag är nöjd med mig själv. Nu kan jag ha min lediga dag senare i veckan och njuta av ledighet och inte städmani.

I övrigt så har jag och pattis sprungit intervaller och gått utfallssteg ikväll, skön t. Sen har jag sysslat med veckoredovisningen i spelet idag från 6.30 till 16.00. Vanligtvis tar det cirkus 30-60min, men inte idag. Huga, det var krångligt. Inga siffror stämde men tack vare hjälp från bra arbetskamrater så fick vi till det hela til slut, heja ICA!

nu ska det duschas och sovas. Hej ridskolan imorgonbitti.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0