fullt ös, medvetslös

Nu väntar jag på att mitt nyskurade golv kan torka så jag kan få svabba av det en gång till. Luktar gött, blir mycket ljusare också. Helst ska det väl knäskuras men någon måtta får det vara. Nu har jag städat så det räcker och blir över för ett tag. Får trycka på andra som ska städa istället, host Johan! Fast han kan ju vara rätt bra på dammsuga bara han får en öl till. Muta går ju alltid.

Har tagit mig en löprunda också. Kan intala mig själv när jag är ute och springer och det känns helvetes-tungt att "imorgon måste du vila, benen ska inte kännas såhär tunga." Dock när jag vaknar nästa dag så mååååste jag ut ändå, är som att vägarna ropar på mig. Tur är väl det för man kan inte vara nöjdare än vad man är efter ett svettigt träningspass.

Over and out!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0