Life

Klockan 5 ringde klockan och istället för att sova en timme till klev jag upp samtidigt som Johan och tog en promenad när han brummat mot Åre. Har inte varit särskilt trött på hela dagen men det börjar komma nu. Ska försöka piggna till så jag orkar med en ridlektion sen. Har sett några bilder sen i fredags, jättefina.

Igår åkte mamma, pappa och Karin m.fl till Rhodos och det är först nu jag känner hur avundsjuk jag här, måste nästan ta en sista minuten när jag får semester. Lite spontant sådär. Iallafall så blev jag och storasyster så himla oroliga när resenärerna aldrig hörde av sig och berättade att de kommit fram. Alla mobiler var avstängda osv, slutade med att vi ringde Arlanda och checkade. Planet hade landat finfint där nere och mamma hörde av sig några minuter senare. Blev rätt panikslagen där.

Nu ska jag slänga i mig lite av det som blev klar av min trerätters-middag jag lagade till Johan igår, sen ska jag träna på att vara ensam hemma och vänja mig vid tanken på att sova ensam inatt.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0