nu är man igång igen

Det har varit långhelg och då sitter man uppenbarligen inte vid datorn. Har blivit bjuden på lunch av Johan, haft helkväll med tjejerna, jobbat, åkt longboard, myst, varit glad. Helgen har varit bra helt enkelt.
Vi följer upp den med mycket jobb och nu ska jag försöka komma igång med träningen igen. Jag tror jag är frisk, ont i halsen på mornarna men det går över under dagen. Blir tokig om jag inte får röra mig ordentligt snart. Sprang med Ingrid idag, brabättrebäst. Skön t!

Hann även med att tvätta fina golfen idag, såklart började det spöregna ändå så lär väl se alldeles geggig ut imorgon ändå. Men då gör vi om det.
 Nu ska jag äntligen sova, trött efter slit på ridskolan på morgonen och stängning på Kvantum ikväll. Huga, men imorgon börjar jag inte förrän 16. Kanon!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0