traaav

Äääntligen helg. Johan beslöt sig för att komma hem från Åre idag istället för imorgon och det var en ljuv överraskning.

Hoppas på bra väder i helgen så jag kan få njuta av lite sol jag också, alldeles för lite sånt inne på Kvantum. Men vad gör det? Jag har ju så härliga arbetskompisar, som jag för övrigt köpt min första travandel tillsammans med idag. Jag, Erica och Blad slog ihop våra penningpungar så nu ska vi banne mig vinna på V75-storsystemet i helgen. Så kanske blir ett besök på travet i helgen och heja på heztarna. Jag som tänkte försöka klara en sommar i spelavdelningen utan att köpa ett enda spel, möjligtvis en trisslott, MAX!

Nu ska jag äta glass med familjen och sen se vad som erbjuds.

Puss!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0