avkoppling önskas

Lääängre dag. Man kan ju säga jag klev upp 05.25 i onödan. Hade tänkt träna klockan 6 i JK-hallen där det ska vara öppet från då, men tydligen behöver man en satans kod också, ingen som sagt det. Meeeen, åkte till ridskolan istället då där det har varit full kalabalik. Underbemannat, sjuk personal, halta hästar, trasiga hästar, veterinärer, stress. Det gick, jag fick komma hem klockan 15 iallafall. Hann även träna på lunchen, en löptur som bara blev längre och längre för det gick så lätt att springa.

Ikväll har jag suttit på kassa-möte i 2,5 timme och rumpan och benen värkte till slut sönder. De mesta av infon hade jag dessutom hört på personalmötet för ett par veckor sedan. KEWL! Dags att sova nu så jag orkar med en häst, jobb i 8,5timme, gym och fika hos NattisPattis imorgon. Tur att jag alltid haft lite överskottsenergi, kommer väl till pass nu vill jag lova. Kroppen är trött efter allt stalljobb och träning, huvudet trött efter så mycket information som kommer till mig.

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0