britta.

Jävlar, nöjd med mig själv idag. Klockan 7 var jag på ridskolan för att avverka några timmars jobb, ett träningspass och sedan har jag suttit och pluggat till högskoleprovet. Ska nog gå an det där. Tack och lov att jag beslutade mig för att plugga till det och inte gå dit ovetandes.
Just nu vill jag bara bege mig till step in för att träna lite till men lata britta sa ifrån. Inte för lat för att träna utan för lat för att byta om och duscha igen. Sen tror jag inte Johan är så pepp att gå på en promenad med mig och min powerwalks-kompis är i offerdal.

Kanske ska försöka bli fri de här kläderna jag tänkt lägga ut på tradera i evigheter men hela tiden skjutit upp? JAG GÖRT NU!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0