godnatt

sötasötasöta hästtjejerna har varit och fikat hos mä ikväll. Ett kärt återseende och nästa gång har vi planerat att förflytta oss till relaxen på storsjöbadet.

Body pumpen var kul men måste nog gå ett par ggr för att få in det lilla extra. Jag gissar att en tjej som heter britta inte riktigt kommer kunna sträcka ut sina armar imorgon. Dubbla bicepspass, ett igår och ett idag gjorde sitt. Efter att ha tränat igenom hela kroppen igår och idag så kan det hända jag nöjer mig med en promenad och en timme ridning imorgon. Ska ju hinna med att stå min första dag i spelhålan på Kvantum imorgon också. Det är där jag ska hänga i sommar, lära mig helt nytt och komma bort lite från kassan. Blir en trevlig erfarenhet!

DINA VÄL VALDA ORD

MEN SKRIV NÅT RÅÅÅ:


Ditt Namn:

Din E-postadress:

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0